torstai 30. elokuuta 2012

Sä kuulut mun unelmiin, kultapieni haluun tanssii sut tainnoksiin

Noniin tätä flunssaahan mä just kaipasinkin.. Jokavuotinen syysflunssa tulikin vähän aiemmin tänä vuonna. Onneks ei ainakaan kuumetta ole, mutta pää täynnä räkää ja yskin keuhkojani pihalle.. No vietän laatuaikaa itseni kanssa, seurana nenäliinapaketti (eilen meni 8 pakettia) ja Greyn anatomian 7. tuotantokausi.

En oo kirjottanu ihan ikuisuuteen, johtunut LOMAkiireistä :))) Hihii mulla siis oli loma, aikaa meni univelkojen  nukkumiseen ja vain löhöilyyn, mutta viimeisen viikon olin Forssassa ja Jokioisilla, tuli oltua viihteellä, kävin festareilla, uimassa, Särkänniemessä, shoppailemassa ja vaikka mitä muuta mukavaa :)
Sitten tapahtui paluu arkeen ja töihin. Mutta vietin kivan loman mikä meni hirmu nopeesti, silti oli kiva palata töihin ja saada jotain kontrollia unirytmeihin ja päiväjärjestykseen yleensä. Tosin sekoitin sen jo viime viikonloppuna oltuani pe-la yön töissä ja sitten yllätykseksi vielä la-su yönkin, sitten iski kunnon flunssa ja tässä mä makaan katsoen Greyn anatomiaa. Äsken Samu ja Ada kävivät minua viihdyttämässä kun alan olemaan jo suht terve.. Huominen vielä sairaslomaa periaatteessa mutta menen yöksi silti töihin, pieni työvoimapula..

Kaiken kiireen keskellä lähdin vielä kunnallisvaaliehdokkaaksi, mitä tästäkin tulee..? :D Kiirettä, luulisin. Ensi viikolle tiedossa yksi koulutus ja kokous sekä koulua ja töitä. Tällä viikolla muuten pitäisi lauantaina mennä työporukalla bilettämään mutta luulen että mun kunto ei salli sitä, jos vaan hillun sitten mukana..

Pari kuvaa tähän loppuun ja lupaus kirjotella aktiivisemmin?

taidetta feat valkoviini

(c) äiti

festarivalmistautumista, kuva äiti

loman alkua, terassilla Suvin kanssa:)

Pick-Nick 2012

Pick-Nick 2012



Mä en tahdo käydä yksin nukkumaan,
kun tiedän että tuskin unta saan ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti